Vásárlási feltételek
Az Akciós termékek kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a készlet erejéig megjelölés.
Az Újdonságok menüpontban találhatók a honlap kínálatában újonnan megjelenő termékek. A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.
A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is.
A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Második lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra, valamint regisztráció nélküli vásárlásra. A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia.
A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.
A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon.
Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé. Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Vásárló Belépés ablak, vagy a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Adatok módosítása menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.
Az uniós szabályok értelmében a vevőknek 14 napig joguk van ahhoz, hogy a távkereskedelem valamely formája révén – az interneten, telefonon, csomagküldő szolgálattól vagy házaló ügynöktől – vásárolt termékek megvételétől elálljanak és az árut visszaküldjék. A visszaküldés oka bármi lehet – akár az is, hogy a vásárló egyszerűen meggondolta magát.
Mit kell tennem ?
Elsőként a visszaigazoló e-mail mellékleteként minden esetben elküldjük az "Elállási nyilatkozat" mintát, és küld el email címünkre:
info@bababoon.hu
Innen is letölthető :
https://bababoon.hu/shop_ordered/93656/pic/elallasi.pdf
Ezt kérlek töltsd ki, majd csomagold be a terméket, termékeket, és juttasd el az alábbi címre:
A termék visszaszolgáltatása
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
Amennyiben eredeti, kifogástalan állapotban kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek), a jóváhagyást követően visszafizetjük a vételár(uk)at. A visszáru folyamat előreláthatólag 10-14 napot vesz igénybe (kivéve vis maior esetén).
Ne felejtsd el, hogy utánvétes csomagot nem tudunk átvenni tőled, ezért arra kérünk, hogy beszedendő összeget semmiképpen se írj rá a csomagra!
Ha készpénzben a futárnál fizettél a termék(ek)ért, a vételárat a visszáru nyomtatványon feltüntetett bankszámlára utaljuk vissza. Ha online felületen keresztül fizettél, a pénzt elsősorban ezeken a fizetési platformokon keresztül kapod vissza.
Termékeink szállítási ideje: 1-4 munkanap.
Az áruházban leadott rendeléseket beérkezési sorrendben dolgozzuk fel, majd a GLS futárszolgálatnak kiszállításra átadjuk azt. A fuvarozó cég a csomag nyomon követéséről és várható kézbesítési idejéről folyamatos tájékoztatást nyújt emailben.
Fontos tehát, hogy a rendelésben olyan email címet adjon meg, melyet aktívan használ is, hiszen a későbbiekben online számláját is itt éri el.
A hétvégén vagy ünnepnapokon leadott rendeléseket, az azt követő első munkanapon kezdjük feldolgozni és összekészíteni, természetesen a kiszállítási idő ennek megfelelően változhat.
- A kiszállítás díja: 1450ft
- Utánvéttel történő fizetés esetében +500 Ft díjat számítunk fel. (ez a fizetési mód maximum bruttó 25.000ft-ig választható)
- Bruttó 30.000ft felett ingyenes a kiszállítás
A szállítási árak kizárólag Magyarország területén, az országhatáron belüli szállítás esetén érvényesek.
- Utánvéttel
Utánvéttel történő fizetés esetében a kézbesítő futárnak készpénzben vagy kártyával fizeti meg rendelésének végösszegét
- Bankkártyás fizetés az OTP Simplepay rendszeren keresztül
A megrendelt termék(ek)et a megrendelés végén azonnal tudja rendezni. Amennyiben
kétlépcsős azonosítás van bankfiókjában beállítva, kérjük ellenőrizze a jóváhagyások menüpontban. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. Credit Kártyák: MasterCard, Visa, Visa Electron
- Bankkártyás fizetés a BARION Payment Zrt
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el
- PAYPAL FIZETÉS
Ezen fizetési mód esetén a PayPal rendszerébe irányítjuk át a vásárlót. Ott használhatja bankkártyáját vagy már meglévő PayPal felhasználóját a számla kiegyenlítésére. A bankkártya adatokat minden esetben a PayPal oldalán kell megadnia, így azok semmilyen körülmények között nem jutnak el a kereskedőhöz. Elfogadott bankkártyák: Visa (egyes Electron kártyák is), EC/MC dombornyomott kártyák
- Banki előre utalással
Bankfiókjába belépve, kérjük utalja át a rendelés visszaigazoló emailben jelzett végösszeget. Utalási adatok:
Kedvezményezett neve: Medicpoint Kft
Számlavezető bank: K&H Bank Zrt
Bankszámlaszám: 10405004-50526589-80711003
Közlemény: A megrendelés azonosítóját kérjük minden esetben feltüntetni. Sikeresen leadott rendeléséről minden esetben automata emailt küld rendszerünk, melyben a megrendelés azonosítóját a „megrendelés adatok” fejléc alatt talál.
A rendelési azonosítóra a biztonságos beazonosítás végett van szükségünk. A végösszeg beérkezésére 24 órát biztosítunk Önnek, hogy kényelmesen tudja intézni banki tranzakcióját. A kiegyenlítetlen rendeléseket rendszerünk 24 óra elteltével automatikusan törli,
Megértésüket köszönjük!
- GLS házhozszállítás
- GLS csomagpont
Kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@bababoon.hu email címen. Az emailbe kérjük tüntesse fel a rendelési azonosító számot, a nevet, melyen a rendelést leadta, és a telefonszámot. Ügyfélszolgálatos kollegánk emailben vagy telefonon hamarosan jelentkezni fog, hiszen számunkra fontos a vendégelégedettség! Minden termékünkre 100°garanciát vállalunk!
Áruházunkban kizárólag a BABABOON áruházban vásárolt termékek garanciájával tudunk foglalkozni. Amennyiben ügyfélszolgálatunk segítségét kéri, minden alkalommal tüntesse fel aa küldött emailben ( info@bababoon.hu ) rendelési azonosítóját, rendelésben megadott nevet és telefonszámot, illetve mellékeljen egy képet a problémás termékről, melyen pontosan látszik, mi is a gond.
A BABABOON áruházat a MEDICPOINT kft. üzemelteti, így az áruházban vásárolt termékekről a MEDICPOINT kft. által kiállított számlát fogja kézhez kapni. Természetesen minden számla egyben termékgarancia is!
Első körben fontosnak tartjuk a fogalmak tisztázását. A hétköznapi köznyelvben garanciaként használt fogalom szabatos jogi megfelelője a jótállás. 2021. január 1-je óta hatályba lépett rendelet szerint:
- A termék árától függően sávos lett a jótállási idő (1-2-3 év)
- 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év
- 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év
- 250 000 forint eladási ár felett három év.
- A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
- A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
- A jótállás az eladó fokozott felelősségvállalása a hibás teljesítésért. A fokozott felelősségvállalás a kellékszavatossághoz képest értendő, hiszen az eladó a kellékszavatossággal és a jótállással is azt „garantálja”, hogy az általa eladott dolognak nincs – és a jótállás vagy a kellékszavatosság ideje alatt nem is lesz – hibája
- A jótállás időtartama alatt tehát végig a jótállásra kötelezettnek kell bizonyítania, hogy nem teljesített hibásan, míg a 2 éves kellékszavatosság esetében ez csak az első hat hónapig van így (ezt követően a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a termék azért romlott el, mert eleve hibás volt, rejtett hibája volt).
Amennyiben kérdésére nem találta meg a választ, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az info@bababoon.hu email címen! Köszönjük, hogy áruházunkat választotta
GLS futárral történő szállításnál elküldjük a csereterméket Önnek, és a GLS futárnak tudja oda tudja adni a visszaküldendő terméket.
Ennek díja: 1090 FT
A visszaküldött áru sértetlenségét (termék kifogástalan állapota, eredeti csomagolás, ruhafüggők megléte) munkatársunk ellenőrzi. Ha Ön a terméket használatba vette, illetve nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban visszavenni a terméket.
A dobozt vagy csomagot minden esetben kérjük ragasztószalaggal zárja le!
Abban az esetben, ha a csomag kívülről sérült, kérjük, ellenőrizze a csomag tartalmát. A futár a helyszínen kitölti a kárjegyzőkönyvet. Csak ebben az esetben tudjuk elfogadni a reklamációt. Az elkészült jegyzőkönyvet lefotózva az info@bababoon.hu email címre el kell juttatni, hogy a futár céggel fel tudjuk venni a kapcsolatot és el tudjuk indítani a kárigény kérelmet.